fredag 17 februari 2012

Kan vi inte bara komma överrens

Tror snart jag blivit tokig...eller tokigare. Min kropp och jag är aldrig överrens.

Vi bytte bäddmadrass till sängen för den gamla va för mjuk och urlegad. Då blev sängen lite hårdare och tycke sängen va sååå sköön! Men det tyckte INTE min rygg. Äh, den behöver en vecka att vänja sig....efter en vecka var ryggen värre än någonsin! Fick rulla ur sängen, jag kunde inte sätta mig upp för jag hade så ont.
Då tog snutten en tunn bäddmadrass och vek dubbel och la den under den "elaka" bäddmadrassen. En vecka senare var fortfarande min rygg arg fast inte lika arg. För två dagar sedan tog Snutten bort den tunna bäddmadrassen och ersatte den med den gamla tjocka och mjuka som han också vek dubbel....ehm...jag känner mig som prinsessan på ärten.
För att förtydliga. Nu sover jag kan man säga på tre(!) bäddmadrasser! Det är mjukt som fan och jag gillar det inte....meeeen *dam dam daaaam*...min rygg har inte varit såhär snäll på snart tre veckor!


Undrar vad det var för speciellt inatt....jag drömde rejält konstiga drömmar inatt, och jag var inte ensam. Fler av mina vänner har tydligen också drömt riktigt skumma saker inatt.
Min dröm kändes som en ihopslagning av Alice i underlandet och Grinchen i futuristisk tid.
Helt sinnessjukt!

Måste ju stolt visa upp dagens lunch.

Min wok, tog lite av varje av det vi hade hemma, och det blev riktigt gott. ^^ Nudlar, räkor, kräftstjärtar och lite wok-grönsaker som fanns kvar i frysen.
Laga mat är ju inte min grej så måste ju skryta när jag väl gör det och när det blir gott också. :D
Det är ju Snutten som normalt lagar mat och jag bakar. Jag gillar baka, fast det lustiga är att jag gillar mer mat än cupcakes och sånt. Det brukar vara Snutten som äter upp det jag bakar för jag smakar bara lite när det är nybakat. Sen har jag ju vänner som är gottegrisar, de brukar tacksamt smaksa i sig det jag bakar. ^^
Haha, ja lite knäpp är jag nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar