måndag 13 februari 2012

"What do I do, I´m 400 years old and undead?"

Hm...fint väder ute. Bör gå ut och skotta trappen eftersom den mer och mer liknar en backe än en trapp.
Funderar på att åka till Panduro (el. Pandyro som jag kallar dom) och köpa färg till systerdotterns smyckeskrin jag ska måla. Men mitt hår är så fett och vet inte om vattnet räcker för en snabbdusch :/.

Men är så sugen på att stanna hemma och ta hand om alla 350st LP-skivor. Måste ju sortera upp dom och se vad som ska bli till pyssel. ;)

Hm...måste nog kolla hur kallt det är innan jag bestämmer mig. Är det inte så kallt blir det nog promenad ut till bussen....om inte ska jag nog vela lite till.

(Citatet "What do I do, I´m 400 years old and undead?" sa Gary Oldman till Francis Ford Coppola när han skulle spela Dracula.)

1 kommentar: