måndag 27 februari 2012

Må-bra-kavalkad


Har en del att blogga om...men orken och lusten är inte där just nu. :/

Är trött, taggig, bitter, glad, ledsen, nöjd, panikslagen. Allt detta på en och samma dag.
En helt vanlig pms-dag helt enkelt. Tur att jag ormalt inte får det så ofta längre...inte såhär mycket iaf. :P

Så blir en bildkavalkad av vackra ting för att pigga upp.

Först. Kärlek! Som är tillägnad min kära make, min familj och mina underbara vänner. Tack för att ni finns.

Choklad! Mmm...mörk choklad hur kan man leva utan det?!
Kaffe!

My Little Pony! Hur kan man inte bli glad av dessa färgglada små hästar?! Man kan aldrig få för många. ^^
Film! Finns för många favoriter för att ens nämna.
Tatueringar, önskar att jag vågade fylla mina armar med vackra tatueringar. Men är tyvärr för feg, pank och tror inte jag passar i det. :/
Skor, vackra skor!
Totoro! För er som inte sett denna film fylld med kärlek så se den!
Tänk att ha denna mugg, tänk vad glad jag skulle bli varje gång jag tog en klunk. :D
Redheads! Så vackert! Blir nog snart rött igen, men med blonda slingor, passar inte i så mörk hårfärg. :(
Katter! Katter! Katter! Min stora kärlek!
Skulle jag skaffa hund, skulle det bli en mops eller två. :)
Men tål varken katter (inte 24/7 iaf längre tyvärr) eller hundar, så får bli en minigris!
Suktar massor efter ett litet husdjur! Ja, jag vet att jag tjatar, men småglins-klockan har börjat ringa och jag tycker det är för tidigt så jag vill tysta klockan lite med liten gris istället. ^^
Fantastisk musik förstås som jag lyssnat till under hela inlägget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar