lördag 25 februari 2012

Kalas

Denna helg är tillägnad mina syskonbarn. Idag firas syrrans äldsta och yngsta. Selma och Hamdi.
Paketen inpackade och jag är redo för kalas. :)
I Hello Kitty paketet finns detta smyckeskrin som jag berättat om och visat förut. Gjorde det sista på smyckeskrinet igår.
Såhär blev den invändigt, med svart glansigt tyg. Inte så nöjd med hur tyget är veckat i hörnen, men fan så svårt det var att få till det snyggt. Limmade ihopp mig själv nästan i farten. Gjorde armband och halsband av Hello Kitty halsbandet jag bytta till mig på swoppers. Sen pillade jag ihop ett xtra halsband åt henne.
I det andra paketet finns smurfarna till Hamdi! :) Imorgon är det kalas för brorsans lilla plutt, det han som ska få Bamsefilmen. :) Nä, hej hopp nu måste jag iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar